Od ponedeljka, 18.januarja 2016, sta služba nujne medicinske pomoči in dežurna služba ZD Brežice v prostorih Urgentnega centra Splošne bolnišnice Brežice in ne več v stavbi Zdravstvenega doma.

Zdravstveni dom Brežice spada organizacijsko v NMP C, kar pomeni, da imamo organizirano NMP službo 24 ur dan.

»Nujna medicinska pomoč (NMP) je izvajanje nujnih ukrepov zdravnika in njegove ekipe pri osebi, ki je zaradi bolezni ali poškodbe neposredno vitalno ogrožena oziroma pri kateri bi glede na bolezenske znake v kratkem času lahko prišlo do take ogroženosti.«

Nujna medicinska pomoč je organizirana 24 ur dnevno in se glede na zdravstveno stanje bolnika izvaja:

  • na terenu kot nujni obisk ekipe
  • v ambulanti nujne medicinske pomoči.

Nujna medicinska pomoč ni namenjena:

  • za zdravljenje stanj, ki niso nujna,
  • za predpisovanje zdravil, ki jih redno jemljete,
  • za izdajo napotnic za naročene preglede.

V zgoraj navedenih primerih se obrnite na osebnega zdravnika ali zdravnika, ki ga nadomešča. Osebni zdravnik vas najbolje pozna, ima vpogled v vašo zdravstveno dokumentacijo in pristojnosti, da vas zdravi in usmerja pri zdravljenju.

112 deluje vsak dan neprekinjeno. Številka je dosegljiva s kakršnegakoli telefonskega aparata. Številki ni potrebno dodajati omrežne skupine.

Kdaj klicati 112 ?
Huda slabost : oseba nezavestna, zmedena, odsotna ali se ne da zbuditi Prometna nesreča, poškodba doma, poškodba pri delu, v hribih in vodi...

  • Bolečina v prsih s težkim dihanjem in potenjem
  • Težave z dihanjem
  • Sveže poškodbe in krvavitve
  • Bledost ter hladen pot, ki traja dlje časa
  • Eksplozije
  • Vsaka situacija, kjer smatrate, da gre za vitalno ogroženost.

Kako klicati ?
Storitev 112 se aktivira ob klicu brez omrežne skupine s kakršnegakoli telefonskega aparata:

  • stacionarnega telefona
  • telefonske govorilnice
  • prenosnega telefona

GSM Klic je brezplačen. Ko izberete 1-1-2 se avtomatsko oglasi regijski center,ki je določen za vaše območje.

POZOR !!
Na 112 lahko prispe več telefonskih klicev hkrati in jih ni možno istočasno obravnavati. Telefonska centrala pove, da so operaterji zasedeni. KLICA NE SMETE PREKINITI !!

Kdo se oglasi ?
Oglasi se operater , ki klic preveže v zdravstveni dom, kjer dobite na zvezo zdravstvenega delavca, ki je dodatno usposobljen za pravilno ukrepanje. S pomočjo strateško usmerjenih vprašanj bo vodil pogovor, da bo prišel v najkrajšem času do najbolj optimalne odločitve za ustrezno pomoč vašega problema.

Potrebne informacije ki jih potrebujemo
Nepogrešljive informacije za pravilni tok intervencije so:
TELEFONSKA ŠTEVILKA od koder kličete. Potrebna je v primeru, če pride do prekinitve povezave ali ,če pride do potrebe po dodatnih informacijah.
KRAJ DOGODKA:

  • ulica
  • hišna številka
  • kraj
  • nadstropje


POSEBNOSTI:
če je potrebno zvoniti na drug priimek
bližino večjih znanih lokacij (razne tovarne, športni parki,cerkve.....za lažjo orientacijo)
navodila za hitrejši dostop, če so posebnosti

KAJ SE JE ZGODILO / ZAKAJ POTREBUJETE NAŠO POMOČ
V PRIMERU NESREČE - ŠTEVILO POŠKODOVANIH OZIROMA UDELEŽENIH OSEB STANJE BOLNIKA/POŠKODOVANCA (ali je oseba pri zavesti, ali diha, prisotne poškodbe........)

POZOR !!!
Zelo je pomembno,da ostanete zbrani in mirni ter, da odgovarjate na zastavljena vprašanja. Le tako lahko podate ustrezne informacije v najkrajšem možnem času ter pripomorete k hitrejšemu izvozu ustrezne ekipe. V določenih primerih bo zdravstveni delavec klic prevezal še k zdravniku.

Zdravstveni dom Brežice
Černelčeva cesta 8, 8250 Brežice

Tel: 07 4991 400
Tajništvo: 07 4991 449

Fax: 07 4991 450
E-mail: info@zd-brezice.si