Spoštovani pacienti,
PRISTOJNA OSEBA V ZD BREŽICE ZA SPREJEM IN OBRAVNAVO ZAHTEVE ZA PRVO OBRAVNAVO:
Dražen Levojević
direktor ZD Brežice
Tel. št.: 07 4991 449
E-pošta:
NAJBLIŽJI ZASTOPNIKI PACIENTOVIH PRAVIC:
Ga. Zlata Rebolj
Prostori Nacionalnega inštituta za javno zdravje, območna enota Novo mesto, Muzejska ulica 5, 8000 Novo mesto
Tel. številka: 051 385 485, e-pošta:
Uradne ure (po telefonu in v pisarni):
- torek od 14:00 do 20:00 ure
- četrtek od 9.00 do 15:00 ure
Uradne ure za naročanje: tel. št.: 07 39 34 313, od ponedeljka do petka med 7:00 in 11:00 uro.
Ga. Cvetka Jurak
Prostori Nacionalnega inštituta za javno zdravje, območna enota Celje, Ipavčeva 18, 3000 Celje
Tel. številka: 03 42 51 161, 031 660 770, e-pošta:
Uradne ure:
Ponedeljek od 12:00 do 18:00
Torek od 07:00 do 13:00
Ga. Olga Petrak, univ. dipl. psih.
Prostori Nacionalnega inštituta za javno zdravje, območna enota Celje, Ipavčeva 18, 3000 Celje
Tel. številka: 03 42 51 161, e-pošta:
Uradne ure:
Sreda od 12:00 do 18:00
Petek od 07:30 do 13:30
Naročanje od ponedeljka do petka od 7.00 do 15.00 ure, na tel. št.: 03 42 51 200.
Postopek vložitve zahteve za I. obravnavo kršitve pacientovih pravic
Kako se vloži zahteva za I. obravnavo kršitve pacientovih pravic:
Ustna zahteva: Poda se na zapisnik v tajništvu ZD vsak dan od 7.00 ure do 14.00 ure, lahko pa se izpolni že pripravljen obrazec zapisnika, ki je na razpolago v tajništvu.
Pisna zahteva: Vloži se na obrazcu pisne zahteve v tajništvu ZD ali po pošti na naslov:
Zdravstveni dom Brežice, Černelčeva cesta 8,8250 BREŽICE
Po elektronski pošti: Vloži se na elektronski naslov zdravstvenega doma:
V kolikor zahteva ni vložena na predpisanem obrazcu, mora imeti naslednje podatke:
- osebno ime, naslov ter kontaktne podatke pacienta,
- opis domnevne kršitve vaših pravic,
- podatke o udeleženih zdravstvenih delavcih oz. zdravstvenih sodelavcih,
- podatke o morebitnih drugih udeleženih osebah,
- čas in kraj domnevne kršitve vaših pravic, morebitne posledice in morebiten predlog rešitve spora.
V kolikor pisna zahteva ne vsebuje vseh sestavin, potrebnih za obravnavo, mora pacient v dodatnem 8-dnevnem roku zahtevo dopolniti. Če pacient zahteve v dodatno določenem roku ne dopolni, se šteje, da je zahtevo umaknil. V kolikor iz pisne zahteve ne bo možno razbrati, kdo jo je vložil, ali če je le-ta žaljiva ali prepozna, zahteva ne bo obravnavana.
Vašo pisno ali ustno I. zahtevo za obravnavo kršitve pacientovih pravic bomo obravnavali po določilih ZPacP in Pravilnika o sistemu varstva pacientovih pravic. V kolikor z odločitvijo ne boste zadovoljni, lahko nadaljujete postopek pri Komisiji RS za varstvo pacientovih pravic z vložitvijo II. zahteve za varstvo pacientovih pravic.
Direktor: Dražen Levojević