Maja PERGAR, mag. psihologije (Obravnava otrok in mladostnikov)
ORDINACIJSKI ČAS:
DISPANZER ZA MENTALNO ZDRAVJE
(ČERNELČEVA CESTA 8, BREŽICE)
Medicina dela, prometa in športa
(1. nadstropje levo)
CPZOPD
(ČERNELČEVA CESTA 8, BREŽICE)
Medicina dela, prometa in športa
(1. nadstropje levo)
Ponedeljek
10.30 - 13.00
07.00 - 10.00
Torek
07.00 - 14.00
Sreda
07.00 - 14.00
Četrtek
11.00 - 19.00
Petek
07.00 - 11.00
11.00 - 14.00
ODSOTNOST: DO NADALJNJEGA.
Psihološko obravnavo zagotavljamo otrokom in mladostnikom do 19. leta starosti.
Psihološko obravnavo odraslih od 20. leta starosti naprej nudi Matic Cizel, mag. psih.
INFORMATIVNI PODATKI O NAJKRAJŠI ČAKALNI DOBI:
redno: do 120 dni;
hitro: do 90 dni;
zelo hitro: do 60 dni;
nujno: ni čakalne dobe.
OBLIKE NAROČANJA: Naročanje je možno v ordinacijskem času osebno, po pošti, po telefonu: 051 637 609 ali po elektronski pošti: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Delovni nalog nam posredujte po pošti ali ga dostavite osebno. O terminu prvega obiska boste nato obveščeni naknadno.
POOBLAŠČENA OSEBA za vodenje čakalnega seznama: Maja PERGAR, mag. psihologije, Zdravstveni dom Brežice, Černelčeva cesta 8, 8250 Brežice, tel. št.: 051 637 609, elektronska pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Čas za malico: dopoldne od 10.00 do 10.30, popoldne od 15.30 do 16.00.
Organizacija dela DMS v ambulanti družinske medicine / Referenčna ambulanta
OPOMBA: Po telefonu smo dosegljivi izključno za naročanje.
Zobozdravstveni otroški specialistični pregled - prvi
Ris Koler
Tadeja
300
180
15
Okvirni termin se lahko spremeni, ker izvajalec izvaja triažo napotne listine, zaradi česar bo pacient o točnem terminu obveščen naknadno po pošti.
1040P
Psihiatrična obravnava - prva
Patkovič Colarič
druga polovica april 2024
druga polovica marec 2024
druga polovica februar 2024
Prosimo, pokličite na tel. št. 07 4991 480, da bomo opravili triažni razgovor. Okvirni termin se lahko spremeni, saj izvajamo triažo napotne listine.
1040P
Psihiatrična obravnava - prva
Skočilić
95
60
40
Prosimo, pokličite na tel. št. 07 4991 480, da bomo opravili triažni razgovor. Okvirni termin se lahko spremeni, saj izvajamo triažo napotne listine.
1040P
Psihiatrična obravnava - prva
Venek
95
60
40
Prosimo, pokličite na tel. št. 07 4991 480, da bomo opravili triažni razgovor. Okvirni termin se lahko spremeni, saj izvajamo triažo napotne listine.
2639P
Splošni zobozdravstveni pregled zaradi protetike
Stanišić
110
90
14
po zaključeni sanaciji zobovja
2639P
Splošni zobozdravstveni pregled zaradi protetike
Ferenčak
350
90
14
po zaključeni sanaciji zobovja
2639P
Splošni zobozdravstveni pregled zaradi protetike
Strašek
720
90
14
po zaključeni sanaciji zobovja
2639P
Splošni zobozdravstveni pregled zaradi protetike
Nikolić
920
90
14
po zaključeni sanaciji zobovja
2639P
Splošni zobozdravstveni pregled zaradi protetike
Serdarušić Lebo
150
90
14
po zaključeni sanaciji zobovja
2639P
Splošni zobozdravstveni pregled zaradi protetike
Volf
125
90
14
po zaključeni sanaciji zobovja
2639P
Splošni zobozdravstveni pregled zaradi protetike
Bolis Fontana
120
90
14
po zaključeni sanaciji zobovja
2639P
Splošni zobozdravstveni pregled zaradi protetike
Čagalj
110
90
14
2667P
Obravnava otroka ali mladostnika pri psihologu
Pergar Maja
120
90
60
2667P
Obravnava otroka ali mladostnika pri psihologu
Kobe Karmen
120
90
60
Nujna medicinska pomoč
Od ponedeljka, 18. januarja 2016, sta služba nujne medicinske pomoči in dežurna služba ZD Brežice v prostorih Urgentnega centra Splošne bolnišnice Brežice, in ne več v stavbi Zdravstvenega doma.
Vodja službe nujne medicinske pomoči: Kristian PETRIČ, dr. med., specialist družinske medicine.
Namestnica vodje: Teja MOTORE, dr. med., specialistka družinske medicine.
Zdravstveni dom Brežice sodi organizacijsko v NMP C, kar pomeni, da imamo organizirano NMP službo 24 ur na dan.
»Nujna medicinska pomoč (NMP) je izvajanje nujnih ukrepov zdravnika in njegove ekipe pri osebi, ki je zaradi bolezni ali poškodbe neposredno vitalno ogrožena, oziroma pri kateri bi glede na bolezenske znake v kratkem času lahko prišlo do take ogroženosti.«
Nujna medicinska pomoč je organizirana 24 ur dnevno, in se glede na zdravstveno stanje bolnika izvaja:
na terenu kot nujni obisk ekipe,
v ambulanti nujne medicinske pomoči.
Nujna medicinska pomoč ni namenjena:
za zdravljenje stanj, ki niso nujna,
za predpisovanje zdravil, ki jih redno jemljete,
za izdajo napotnic za naročene preglede.
V zgoraj navedenih primerih se obrnite na osebnega zdravnika ali zdravnika, ki ga nadomešča. Osebni zdravnik vas najbolje pozna, ima vpogled v vašo zdravstveno dokumentacijo in pristojnosti, da vas zdravi in usmerja pri zdravljenju.
112 deluje vsak dan neprekinjeno. Številka je dosegljiva s kakršnegakoli telefonskega aparata. Številki ni potrebno dodajati omrežne skupine.
Kdaj klicati 112?
Huda slabost: oseba je nezavestna, zmedena, odsotna ali se je ne da zbuditi. Prometna nesreča, poškodba doma, poškodba pri delu, v hribih in vodi...
Bolečina v prsih s težkim dihanjem in potenjem,
Težave z dihanjem,
Sveže poškodbe in krvavitve,
Bledost ter hladen pot, ki traja dlje časa,
Eksplozije,
Vsaka situacija, kjer smatrate, da gre za vitalno ogroženost.
Kako klicati?
Storitev 112 se aktivira ob klicu brez omrežne skupine s kakršnegakoli telefonskega aparata:
stacionarnega telefona
telefonske govorilnice
prenosnega telefona
GSM Klic je brezplačen. Ko izberete 1-1-2, se avtomatsko oglasi regijski center, ki je določen za vaše območje.
POZOR!
Na 112 lahko prispe več telefonskih klicev hkrati in jih ni možno istočasno obravnavati. Telefonska centrala pove, da so operaterji zasedeni. KLICA NE SMETE PREKINITI!
Kdo se oglasi?
Oglasi se operater, ki klic preveže v zdravstveni dom, kjer dobite na zvezo zdravstvenega delavca, ki je dodatno usposobljen za pravilno ukrepanje. S pomočjo strateško usmerjenih vprašanj bo vodil pogovor, da bo prišel v najkrajšem času do najbolj optimalne odločitve za ustrezno pomoč vašega problema.
Potrebne informacije, ki jih potrebujemo:
Nepogrešljive informacije za pravilni tok intervencije so:
TELEFONSKA ŠTEVILKA, od koder kličete. Potrebna je v primeru, če pride do prekinitve povezave ali če pride do potrebe po dodatnih informacijah.
KRAJ DOGODKA:
ulica
hišna številka
kraj
nadstropje
POSEBNOSTI:
če je potrebno zvoniti na drug priimek
bližino večjih znanih lokacij (razne tovarne, športni parki,cerkve.....za lažjo orientacijo)
navodila za hitrejši dostop, če so posebnosti
KAJ SE JE ZGODILO / ZAKAJ POTREBUJETE NAŠO POMOČ
V PRIMERU NESREČE - ŠTEVILO POŠKODOVANIH OZIROMA UDELEŽENIH OSEB STANJE BOLNIKA / POŠKODOVANCA (ali je oseba pri zavesti, ali diha, prisotne poškodbe........)
POZOR!
Zelo je pomembno, da ostanete zbrani in mirni ter da odgovarjate na zastavljena vprašanja. Le tako lahko podate ustrezne informacije v najkrajšem možnem času ter pripomorete k hitrejšemu izvozu ustrezne ekipe. V določenih primerih bo zdravstveni delavec klic prevezal še k zdravniku.